My Journal: Kenapa hanya Saiful sahaja yang di liwat Anwar???

Thursday, July 3, 2008

Kenapa hanya Saiful sahaja yang di liwat Anwar???

Sumber dari : HermanSamsudeen

Laporan polis yang dibuat oleh Saiful Bukhari Azlan pada hujung minggu lepas berjaya menarik perhatian seluruh negara, malah seluruh dunia kini ternanti-nanti kesan langsung dari laporan itu. Anwar Ibrahim yang 10 tahun lalu pernah dikaitkan dengan kes Liwat kini menjadi buruan media bagi kes yang serupa.

Walaubagaimana pun, jalan cerita ini tidaklah sukar dibaca kerana skripnya meniru skrip asal yang dibuat oleh Mahathir. Seorang lelaki yang rapat dengan Anwar dijadikan kambing hitam untuk mengaku diliwat.

Huh! begitu sekali mereka merencana cerita ini. Pastinya kini, orang-orang dikiri kanan Anwar khususnya para pembantunya perlu berhati-hati jika benar Anwar seorang peliwat.

Saya juga kenal beberapa orang pembantu Anwar yang lebih hensem dan menarik dari Saiful nie. Tapi pelik. Kalau benar Anwar seorang homoseks kenapa hanya Saiful yang jadi mangsa? Selepas dibebaskan dari penjara empat tahun lalu pasti ada orang lain jadi mangsa.

Saiful hanya bekerja dengan Anwar selepas Pilihanraya Umum ke-12 yang lalu. Baru kerja tak sampai empat bulan dah jadi mangsa. Tak kanlah dalam tempoh empat tahun sebelum itu tiada mangsa lain?

Di minta pada mereka yang tulis skrip cerita ini untuk mengkaji semula cerita ini….jangan biar sampai anda dikantoikan oleh rakyat!

Gambar-gambar bawah nie…apa cerita




No comments: